Bile bile lades o fiyata o cihazı alamayacağınızı sizde bilmeniz gerekiyor geçmiş olsun
Doğru diyorsun aptallığımız diyelim.
Evet Paranı Alırsın Ama Şu Şekilde Suç Duyurusunda Bulunucaksın Bu Suç Duyurusu Seni Dolandıran Adama Hiç Ulaşmayacak Bile Sadece Hesabına Para Attığın o adamın Kumbarasına Ulaşacak Senin Gbi 100'lercesi Olur. ama sadece 3-5 kişi dava eder Dosya açıldığı an seninle iletişime geçecekler paranı verip davanı geri çekmeni isteyecekler ve konuyu kapatacaklar. Burada İster Geri çekmezsin. ve o hesap sahiplerinin hesaplarını kapattırır paranı alamazsın istersende 20-30k civarında fazladan para alabilirsin
Seçim Senin
Gece gittim yoğunluk vardı bir daha gideceğim teşekkürler bilgi için.
Hocam ilandaki fiyat bağıra bağıra kendini belli etmiş. Geçmiş olsun, soğuk su için.
Öneri:
Elinizde kişi hakkında ne bilgi varsa, iban, facebook hesabı, telefon numarası, domain + domain whois... Ne bilgi varsa toplayın sabah gidin şikayetçi olun. Bankanıza da şüpheli işlem falan deyin iade talebi oluşturun.
1k altı dolandırıldıysanız yapacak bir şey yok boşverebilirsiniz ama üstüyse şikayetçi olun illa bir şey çıkar
Hesabı çalıntı büyük ihtimalle baktım herşeye.