escapeform adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
php sürümünümü değitireyim hocam
index.php'de site adresinizi yazmayı unutmayın!!
$urladresi = "http://localhost.com/bin";

ben bin klasör'üne yükledim siz öyle yapmayın !!