Merhaba arkadaşlar, vergi borcumdan dolayı banka hesaplarımda e-haciz var, blokeli hesaplardan tahsil edebilirsiniz dedim ancak uzun zaman alır dedi, kendiniz ödeme yapsanız daha hızlı kalkar haciz diyorlar, şimdi anlamadığım nokta şu, Dijital Vergi Dairesi'nden sorgulattığım zaman borcum 25.895 TL çıkıyor, uygulanan e-haciz toplamları ise 50.000 TL çıkıyor. Benim ödemem gereken vergi borcum ne kadar şu an?