Konu
R10 Adminleri nerede?
25-08-2024, 21:37:54
#27
Muhammet
English adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende sayamadım o yüzden yarısında bıraktım saymayı
hocam ilk banınız 16 sene önce maşallah evlat olsa liseyi bitiriyomuş