one drive için c ana dizin ya da kullanıcılar seçilirse seçimli çalıştırıılabilir ama neden masaüstünde çalışmak isteniliyor onu anlamadım d de herhangi bir diiznde rahatça çalışırsıanız one dire çok iyi o konuda.