Aman arkadaşlar, bu konuda ciddi şekilde dikkatli olun.

Özellikle baş ağrısı vs gibi durumlar nedeniyle gittiğiniz nörologlar raporlu epilepsi ilacı yazabiliyorlar. Hiçbir test veyahut başka bir şey yapmadan olabilir bu. Sonrasında düzeltmek için ciddi uğraş gerekiyor.
Test edildi.