KBB doktorunun verdiği hatalı ilaç yüzünden hiç olmayan mayasıl hastalığı çıktı. Tedavi için aldığım basit bir ilaç çok daha büyük bir hastalığa neden olabilir mi?
Peki bu kimin umurunda? Doktor, ssk? Sağlık bakanlığı?
Hiçbirinin umurunda bile olmaz. Onlar hep para peşinde.
O olaydan sonra doktorlara olan güvenim sıfıra indi. Çoğu paraya tapıyor. Hipokrat yemini falan hikaye. Birçoğu ilaç şirketlerinin defterciliğini yapıyor.
Her tuvalate oturduğumda beddua ediyorum. çektiğim sıkıntıyı yaşadığım eziyeti sadece ben bilirim. Ümidm o ki, Allah o doktora, o ilacı üretenlere, satılmasına onay veren memurların belasını verir. Onları da benzer hastalığa maruz bırakır.