bing sıralamaları çok daha mantıklı ve stabil hocam keşke en azından %20 pazar payı binge geçse şunlardan kısmen kurtulsak
Valla aykut hocam bing falan yandex bunlar google nin bi 20 yıl gerisindeler google düzeltti düzeltti düzeltmedi büyük sıkıntı
yani her türlü istemesek de google ye gebeyiz
benim tek anlamadığım google bunu düzeltemiyor mu gerçekten yoksa başka bir şeyin mi peşinde onu anlayamıyorum