Google tamamen kendini spama teslim etmiş durumda şuanda yapılabilecek hiçbir şey yok aylardır kendimde hata arıyorum ama bizde bir hata yok, kendinizde de hata aramayın.
Google bu işin içinden çıkamıyor ya da çıkmak istemiyor, şuan tamamen google kendini satmış durumda google tüm sunucularının fişini çekse anca bu kadar kötü olabilir