Özel hastaneler ne yazıkki hep böyle, sgk dan para almak için çok yapıyorlar, bizde küçük bir muayene için en büyüklerinden birine gitmiştik, doktor dan çıktıktan sonra birde ilaç yazdıralım ilaç bitti diye gittik başka birime sonra eczaneye ilaç almaya gidince ilaç vermediler hastane de yatıyor hasta dediler ama biz buradayız hastanede nasıl yatıyoruz diyince şaşırmıştı eczacı