hocam epilepsi çok ciddi bi tanı, düz memuriyete bile engel e-kpss kontejanından alınıyor. özelde ise hayatın mahvoldu gibi bişey, yüksekte çalışamazsın (zeminden 30 cm yukarısı yüksekte çalışma kabul edilir ve eğitim gerektirir diye biliyorum) dikkat gerektiren işlerde asla çalışamazsın, ehliyet alamazsın, şu aşamada varsa bile ileride yenileyemezsin. geçenlerde televizyonda bi haber çıkmıştı sivas mı siirtmi emin değilim, özel bir hastane (malum tarikat hastanesi) müritlerini sanki hastanede yatmış gibi gösterip fena soymuş devleti. velhasıl burada senin benim bişey demem gerçeği değiştirmez, çok sağlam bi avukat şart, iş sözleşmenide ona göre yap.

edit:
haberlere çıkmıştı, ekşide ise büyük gündem olmuştu

https://bbcturk.com.tr/tarikat-lider...-desifre-oldu/

hiç kimse masum değil, kim bilir ne dümenler döndü.