2 gün önce aynı olay başıma geldi, omuz lezyonunda ağrı sebebiyle acil servise başvurdum. Kastan ağrı kesici yapalım dediler istemedim, eve döndüğümde e-nabıza baktım 2 ampul ağrı kesici yapıldı görünüyor. Sağlık bakanlığını arayıp şikayet ettim, ertesi gün silindi.