YSAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi ama, bahsi geçen hastane Türkiye'nin en büyük hastanelerinden biri. Kılıfına uydurmamışlarmıdır? Çok yıpranacağım zaten bu süreçte. Dava kötü sonuçlanırsa boşa çabalamış olacağım.
Mutlaka peşine düş hocam.
Emin ol tek mağdur bu konuda sen değilsindir.
Maalesef vakıf üniversiteleri sağlık sektöründe yolsuzluğun en çok olduğu hastaneler oldu.
Buna rağmen çoğu batma noktasında.

Zaten bir nöroloji doktoruna gittiğin zaman sözleşmişler gibi hemen epilepsi ilacı yazmaya çalışıyorlar.
Yengem epilepsi hastası ve senelerdir ilaç kullanıyor.
Maalesef hekimlerin %99 u epilepsi hakkında zerre bilgiye sahip değil.
Özel hastane, devlet hastanesi farketmiyor.
Her seferinde ilacın mg yükseliyor.
Abim bir kaç sene önce yengemi mersin de bir profesöre götürdü.
Profesör neden sürekli lacın mg artırılmış, yüksekten başlayıp düşürmeleri lazımdı ki vücut ilaca olan bağımlığı azaltsın demiş.
Bunu 20 küsür sene sonra öğrendik tabii ki.
Çoçuğunun da başı ağrıyordu ona da epilepsi ilacı yazıldı, annem hayatında bir kaç kez fenalık geçirdi ona da yazdılar ama ikisi de içmedi, içirmedik. Çünkü epilepsi belirtileri yoktu. Üstünden seneler geçti ve hiç bir problemleri yok.
Diğer abimin çocuğu bir kaç sene boyunca epilepsi şurubu içti. Aslında onda da bir şey yoktu.
Özetle bu sözde doktorlar zehir yazmakla kafayı oynatmış.
Dahiliyeye git antibiyotik, psikiyatriye git antidepresan, nörolojiye uğra epilepsi ilacı.

Umarım sağlık bakanlığı aklını başına alır, bu ranta ve ilaç bağımlığına engel olur.