veyselislm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum selamlar , aynı sorunu birebir yaşadım. Hatta bu sorunu yaşadığımda tam üniversiteye giriş sürecindeydim gemi kaptanlığı olduğu için bölüm heyet raporu alamazsam geçemiyordum ve e - nabız bunu engelliyordu.

Cimere açıklayıcı bir şekilde dilekçe yazıyorsun hastanenin adını vs , seni sık sık sağlık bakanlığından arayacaklar ve 2 - 3 ay içinde e - nabız üzerinden tanı kalkmış olacak bu yüzden çok dert etmene gerek yok. Cimere dilekçeni ver ulaşmalarını bekle.

Ha bu arada epilepsi olmadığına dair kanıtlayıcı belge al bunları dilekçene ekle.
Referans almam açısından hala ulaşılabilir durumdaysa dilekçeni yollar mısın? Ne yazmam gerekir?