Türkiye'den ev alıp ne yapacan üç beş sene sonrası ne olacağı belli değil. TL'de durma paranı altın yada dövize koy. Yılbaşından sonra büyük bir develüasyon olacağı söyleniyor zaten. Muhtemelen asgari ücrete zamı bekliyorlar onu yaptıktan sonra ortalık karışacak.