Mevcut enflasyon ile zor.
Paranı tl de tutma mesela hocam
Altın alıp bir kenara koysan ve aylık belli bir para ile altın alıp kenara koysan bile 5 yıl içinde alabileceğin evin yarısını biriktirirsin