Ben bu tip durumlarda genelde ana paramı çıkarıp sadece kalan karla devam ediyorum. O gitse bile ben kendimi en azından kardan zarar etmiş şekilde koruyorum. Ana parada zaten başka yatırımda değer kazanmaya devam ediyor. Yatırım tavsiyesi değil ama bence mantıklı yol 😂