Merhaba arkadaşlar kripto parada altcoinler ile sepet yaptım ve tam 1 haftada 20 bin tl Kâr ettim ama sormak istediğim soru bu Kâr'ı çekiyimi yoksa kalsın mı? Deneyimli arkadaşların düşüncelerini merak ediyorum.
Bence de çekmen lazım. Daha dün Bitcoin'den çok kaybeden duydum.
Ondan önce de vardı.