Merhaba arkadaşlar kripto parada altcoinler ile sepet yaptım ve tam 1 haftada 20 bin tl Kâr ettim ama sormak istediğim soru bu Kâr'ı çekiyimi yoksa kalsın mı? Deneyimli arkadaşların düşüncelerini merak ediyorum.