nordmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılımcı arkadaşların vazgeçilmezi ama iş render iş yüklerine bindirmeye gelince dedemin yadigarı daha çok iş görüyor hocam sadece marka algısı açıkçası boşa para savurmak
Windows kurun. Apple'da windows bile 10 kat iyi performansla çalışıyor.