Konu dışı oluyor biraz ama şu dijital ürün mevzusuna benim kafam takılıyor. Çoğu kişi ürün sahiplerinin haberi olmadan oradan buradan topladığı şeyleri satıyor ve içerik sahibinin haberi olmadığı için herhangi bir şikayet vs.de oluşmuyor. Bence düzenleme olması gereken bir konu. Tek kişi milyonlarca dijital ürün üretebiliyorsa ona bir lafım yok.