Gerek yok bence. Ama yine de karar sizin.
Bence de gerek yok ama başka arkadaşların ticaret yaparken dikkat etmesi için belki yaparım bilmiyorum
r10 forumdışı küfürler burayı baglamıyor diye biliyorum
Evet biliyorum hocam bu forumdan üyeliğini de biliyorum ifşa etmek istemem ama ticaret yapacaklar olursa dikkat etsin diye belki açarım bilmiyorum
Yani numarasını falan vermediğiniz sürece sorun olmaz bence kişisel veri paylaşmayın
Numara vermem hocam