buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şurdan yola cıktım hocam sabancının kısaltması sa genelde bunu kullanırlar ondan dolayı 😅 saçma olmuş olabilir
derin düşünceleer ..