Selamlar,
@Skybox; isimli üyeye ulaşabilen var mı?
Mevcuttaki hattı geçici olarak kapalıymış. R10'a da uzun süredir girmemiş.
Şahsi numarası olan arkadaşlar varsa rica etsem yardımcı olabilir mi?
oyundaki sorunlar için uzun sure ulaşamadım eskiden. askerdeyim demişti .
sonra geldi yine zor iletişim kurduk r10 dan ulaştım. Sorunu da hallederim dedi halletmedi .
34 ile biten numarası vardı ona mı ulaşamadınız