Açılışta cuma verdiği kayıpların birazını geri alarak alarak başlar.
Ama borsaya para girişi yok.
Ve yatay aşağı seyir devam eder.
Dövizin hareketlenmesi carry trade için girenlerin kaçışına neden olabilir.
Borsayı yılbaşından beri yükselten şey zaten carry trade.
Carry trade tersine dönerse hem endeks düşer hem kur yükselir ciddi anlamda dolar bazlı zarar eder insanlar.