ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayon'da arkadaki seleyi kaldırıp o şekilde yükleme yapacağım. Bu durumda daha geniş olmaz mı? Egea'da yetmediği için koltuklara da bir şeyler koymuştuk. Şuan daha kalabalık gideceğiz.
Daha geniş olur tepeleme birşeyler yükleyebilirsiniz.