@Recep GÖKDEMİR; yeni yazılım çıkarmışlar smm panelleri gayet başarılıydı sms panelleri de güncel daha önce bu işi yaptınız mı bilmiyorum ancak bir sürü eksiği kapatmışlar operatör seçimi falan eklemişler. Diğer scriptler güncel değil onlarla hiç uğraşmayın. Ha uygun fiyatlı bir yerlerden başlamak istiyorum derseniz o zaman bir şey diyemem
Öneriniz için teşekkür ederimm
@RedlineRS; aylık lisans kalkmadi hocam forum a özel olduğu için satiş konusundan gidiliyor linke sadece ben size özelden link iletıyorum