the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok 1. dönem değilmiş bitiyormuş müşteri temsilciyle konuştum
Paketini değiştirme. Bana da bunun 2. Dönemi yok dediler. Aynı fiyattan devam ediyor şu an. Vodafone yanımda girin. Fatura bilgilerinden fatura nüshasını açın. 1. Dönem yazıyorsa 2. Dönemi otomatik oluşuyor.