Boşluk durumuna ve kontenjana göre çıkıyor. Bana çıktığını görüp, bu yıl üniversite kazanan arkadaşlarım 'Sana çıktıysa bana da çıkar' kafasındaydılar. Durumu anlattım nasıl oluyor biraz anladılar