Herzaman bir şans vardır, umarım açıkta kalmazsınız.
gece okulları vs kapandığı için her sene yığılma olucak bu hal nedir artık kestiremiyorum allah sabır versin.
İÖ 'yü kapattılar böyle oldu zaten maddi açıdan sıkıntı yaşayanlar bu tarz okulları yazıp mezun olmaya calışıyorlardı umarım açıkta kalmam ya yoksa 1 sene daha tekralayacağım