MsRapL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Askıya alındıysa artık onun için yapılacak bir şey yok. 2. ve çoğu zaman sonrasında ki red cevaplarında askıya alınıyor ve bir hesapta, askıya alınan fazla proje varsa, hesabın kapatılmasına kadar gidiyor. Uygulamanı tekrar kurallara uygun hale getireceksin ve paket ismini değiştirip yeni baştan başlayacaksın.
Tekrarlanan uygulamaya girmez değil mi hocam