Merhaba arkadaşlar bizim tanıdığın bir işletmesi var yaklaşık 1saat önce bir adam kötü yorum atmış 1 yıldız verip ve kötüledikçe kötülemiş işte beni ailemin yanında rezil ettiniz tarzında uzun uzun yazmış sonrasında kamera kayıtlarını inceledik olan tüm konuşmaları zamanı vb. her şey net bir şekilde ortada işletmenin her hangi bir terslemesi, çıkışması vb. yok adamın ailesi bile bu aralar sıkıntısı var kusura bakmayın diyor ardından adam artistlenmeye başlıyor. Kamera kayıtlarında adam suçlu bildiğiniz ama yorum kısmına ise kötü ve uzun bir yorum yazmış. Bunu şikayet etme hakkımız var mı? Dava açma hakkımız var mı? Tüm kamera kayıtları elimizde var ve o sırada orada olan şahitler de var.


Not: Yorumu Google Maps üzerinden yapmış.