İki tane kullanıyorum, her gün düzenli olarak
Colgate Total serisinde bir tanesi ama hangisiydi unuttum, çok fazla çeşidi var
Ek olarak, 3 günde 1 kere
Opalescence Sensitivity Relief kullanıyorum, dişlerimi beyazlatması için ve çok memnunum.
Özünde hemen hemen her macun aynıdır ama florür olmayan macun kullanmam. Komplo teorisyenleri için şuraya bir özür bırakayım
Diğer bütün maddeler neredeyse aynıdır, farklı kılan maddeler ise macunun rengini, kokusunu ve ağızda bıraktığı tadı değiştirir.
En ayırt edici etken madde Hidrojen Peroksittir. İçinde bu madde olan macunlar dişi çok güzel şekilde beyazlatır ama her gün kullanılması önerilmez.
Ben de o yüzden Opalescence marka macunu 3 günde 1 defa fırçalayarak dengeliyorum, aksi halde dişi aşındırır.
Ve son olarak, macundan ziyade fırçalama tekniği çok daha önemlidir ve belirleyicidir. Özellikle, fırçayla süpürme hareketi yaparak fırçalamak diş taşı oluşumunu engeller.
İdeal bir fırçalama için bakınız;
https://www.youtube.com/shorts/NOOXjno0VRU