Otomasyon ürünleri üzerine bir site açma arifesindeyim.
Hazır bir eticaret sistemi ile mi devam etmeli yoksa opencart, presta vb. sistemler ile mi ?
Hazır eticaret sitelerin artıları cok fazla ( ödeme yöntemleri, komisyon oranları, güvenlik, kargo indirimi, seo, alt yapı vb. ) ama eksi olarak ta aylık ve yıllık ödemeleri yüksek.
Bu konuda bana bilgi verebilirmisiniz ?
isterseniz kendi yazılımımızı kurabiliriz %80 oranında bitirlmiş bir yapımız bulunmakta talebe göre ekleme ve çıkarma yapabiliriz arkadaşlarında dediği gibi hazır sistemlere yüklü ücretler ödemenize gerek kalmaz yıllık belli bir oran ücret ile ödersiniz kafanız rahat eder görmek isterseniz dm den yazınız