Otomasyon ürünleri üzerine bir site açma arifesindeyim.
Hazır bir eticaret sistemi ile mi devam etmeli yoksa opencart, presta vb. sistemler ile mi ?
Hazır eticaret sitelerin artıları cok fazla ( ödeme yöntemleri, komisyon oranları, güvenlik, kargo indirimi, seo, alt yapı vb. ) ama eksi olarak ta aylık ve yıllık ödemeleri yüksek.
Bu konuda bana bilgi verebilirmisiniz ?
Merhabalar, hmakdeniz
Eğer düşünürseniz size yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.
https://www.r10.net/script-satisi/28...e-fazlasi.html