R10 dedektiflileri nasılsınız

açılan bir konu sahibinin geçmişini inceleme alışkanlığı herkesde var sanırım, bazıları işin suyunu çıkarıp sürekli AA konusu açarken şimdi neden Z konusu açtın gibi zan altında bırakıcı mesajlarda gördüm kırıcı oluyor cidden