atillademirad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba öncelikle iyi forumlar.

Bir konu hakkında bilgi almak istiyorum. Bizim memlekete bulunan arsamızın yanından dere geçiyor. Dere ile bizim arsanın yanında 2-3 metre genişlikte bir alan mevcut. Bu alan daha önceden mahkeme kararı ile bize devir olmuştu. Fakat bir zaman sonra alandan kadastro geçmiş. Kadastro sonrası bu alan tekrar eski sahibinin üzerine verilmiş. Şuan bir yapı yapmamız için bu alanı da mecburen almamız gerekiyor.

Sorum şu: Daha önce mahkeme kararı ile bize devir edilmişti. Şuan ki duruma itiraz edebilir miyiz? Edersek sonuç alabilir miyiz?

Şimdiden teşekkür ederim.
Merhabalar.

Sizden izinsiz olarak yapılan söz konusu devir olayı size tebliğ edildi mi?
Tebliğ ne zaman oldu? Devir işlemi ne zaman oldu? Eski mahkeme
kararında tam olarak hangi sebeple devir işlemi yapıldı? Bu detayları
paylaşabilirseniz nasıl bir yol izlenebileceğine dair profesyonel olarak
yardımcı olabiliriz.

İyi forumlar