Merhabalar dün app üzerinden premium+’ya kaydoldum ancak uygulamada herhangi bir değişiklik yok, tikte gelmedi. Yeniden satın almayı denediğimde abonelik beklemede tarzında uyarı alıyorum, süreç normal mi arkadaşlar?