OzbeyMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarin 14.00 de vergi dairesine gitmem gerekiyormuş sizinde başınıza böyle bir olay geldi mi ?

Sizce neden çağırıyorlar ?
Online işleriniz için vergi ödüyor musunuz? Gelirlerinizin vergisini ödediğiniz bir şirketiniz var mı?