Merhaba öncelikle iyi forumlar.
Bir konu hakkında bilgi almak istiyorum. Bizim memlekete bulunan arsamızın yanından dere geçiyor. Dere ile bizim arsanın yanında 2-3 metre genişlikte bir alan mevcut. Bu alan daha önceden mahkeme kararı ile bize devir olmuştu. Fakat bir zaman sonra alandan kadastro geçmiş. Kadastro sonrası bu alan tekrar eski sahibinin üzerine verilmiş. Şuan bir yapı yapmamız için bu alanı da mecburen almamız gerekiyor.
Sorum şu: Daha önce mahkeme kararı ile bize devir edilmişti. Şuan ki duruma itiraz edebilir miyiz? Edersek sonuç alabilir miyiz?
Şimdiden teşekkür ederim.