cagrilinex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani bence gerek olmayacaktır hocam tt mantığı gibi düşünebilirsiniz anlayacak bişi de değil aslında normal kendi sayfasını kullanır gibi kullanırsa zaten olacaktır ekstra birşey yapmasına gerek yok
yok hocam demek istediğim, ben buradan yöneticeğim zaman vpn ingiltere kullansam, işe yaramaz mı?