Yani bence gerek olmayacaktır hocam tt mantığı gibi düşünebilirsiniz anlayacak bişi de değil aslında normal kendi sayfasını kullanır gibi kullanırsa zaten olacaktır ekstra birşey yapmasına gerek yok