Evlilik hazırlığı hariç tüm mobilyalarımı zaman zaman internet üzerinden aldım, çocukların yatakları elbise dolapları vs vs araştırıp işini temiz yapan insanlara ulaşmak alıcı olarka beni mutlu ediyor.

Kargoda gelen yatak malzeme zarar görmüştü, eve teslim olduğu için hanım tekrar göndermiş vs firmanın müşteri hizmetlerinden daha öncede konuştuğum bir bayan aradı ve süreci bana aktardı. İadeden haberim yoktu hanım daha sonra haber verdi.

Fiyat kalitesine göre çok uygundu, sektör gereği bende kargo gönderiyorum kafamdan hesapladım üründen ettiği kâr şahsen benimle uğraşına değmez ama müşteri memuniyeti olayı farklı yere getirdi. Sonrasında bir çok yakınımada oradan alışverişimiz oldu.

Sizinde girişiminizde başarılar, Allah utandırmasın. Ayıplı mal satmadıktan sonra Rabbim yoluna koyuyor herşeyi.