Hocalarım işin garip kısmı bakımdan önce toz pislik içindeyken bu dereceleri görmüyorken şuanda oyuna girer girmez 90 dereceleri görüp fps düşüyor 20-30 lara direkt.. Soğutma bloğu sıfıra sıfır oturmuş vaziyette, hava kanalları tertemiz ama çok garip soğuttu beni iyice şu durum..
hocam temizlikten sonra sıkıntı başladıysa kesinlikle bir şeyi yanlış yapmış olmalısın. Sağlam bir bilgisayarcı tanıyorsan bir baktır ya da kendin açıp bir daha kontrol et.