Hocalarım işin garip kısmı bakımdan önce toz pislik içindeyken bu dereceleri görmüyorken şuanda oyuna girer girmez 90 dereceleri görüp fps düşüyor 20-30 lara direkt.. Soğutma bloğu sıfıra sıfır oturmuş vaziyette, hava kanalları tertemiz ama çok garip soğuttu beni iyice şu durum..