sürekli satış yapmadığınız sürece kazanacağınız 40₺ nin bir anlamı yok gibi. En iyisi bir web site açıp satmak ya da instagram sayfası üzerinden pazarlamak. Kendi deri çantasını üreten müşterilerim bu şekilde yapıyor.
maalesef kendim üretmiyorum hocam toptan aldım 20 çok bir karı yok ama satabilirsem bunları en azından satışı oluyorsa yani sürekli daha fazla alabilirim ve daha uyguna alabilirim