WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim ev de dublex hem içerden merdivenle giriş hem de dışardan 2 ayrı giriş kapısı var.Açıkçası bende yukarıyı ayırmak istiyorum ama aşağıda banyo yok yukarda mutfak yok
Burada hem aşağıda hem yukarıda mutfak var, alt katta bir ebeveyn + 1 normal banyo ve tuvalet var, üstte 1 normal banyo tuvalet var Yani genel olarak bakılırsa burası çok müsait bölmeye ama işte tek giriş var