ahmedfiratc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amacınız bu ise eğer gayriresmi olarak bunu yaparsınız, birisi şikayet etmediği sürece tek fatura tek tapu olarak kullanırsınız. Şuan babamların dairesinin alt katı 110 M2 abim kullanıyor, dubleksin üstü yani çatı katı da 220 M2 onu da babam ayrı girişli şekilde kullanıyor
Bu işlerden çok anlamıyorum da yapılan tek şey iç merdiveni düz merdiven yapıp, kenarına duvar örüp önüne de çelik kapı koymak olacak apartmanın içinde bile iş yok yani direkt evin içinden düşünüyoruz, sizce bu fikrin akıbeti ne olur