Sedon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam açıkçası amacımız iki ayrı sıfırdan ev yapmak değil mesela faturalar vs bile ortak olacak sadece evi bölüp yandan giriş açıp iki kapı+ ses yalıtımı yapmak istiyoruz ama bu iş nasıl olur bilmiyorum
Amacınız bu ise eğer gayriresmi olarak bunu yaparsınız, birisi şikayet etmediği sürece tek fatura tek tapu olarak kullanırsınız. Şuan babamların dairesinin alt katı 110 M2 abim kullanıyor, dubleksin üstü yani çatı katı da 220 M2 onu da babam ayrı girişli şekilde kullanıyor