İmar barışı sürecinde bölünseydi hem çift tapu olurdu hemde çift giriş şuanda yaptığınız işlemleri yasal olarak geçirmeniz çok zor
Hocam açıkçası amacımız iki ayrı sıfırdan ev yapmak değil mesela faturalar vs bile ortak olacak sadece evi bölüp yandan giriş açıp iki kapı+ ses yalıtımı yapmak istiyoruz ama bu iş nasıl olur bilmiyorum